Friday, October 26, 2007

make an awesome caption and win a rak!

so, in celebration of breaking 10,000 views on this lil' ol' blog i'm going to be giving away, not one but two huge packages of awesome scrappy stuff with some other random fun thrown in. how does one have a chance at all that rad-ness? well, this idea has been brewing for a bit and i've been saving it for the big 10,000. this picture of me was snapped in georgetown;



yeah, i have no idea what that face is or what i'm doing or saying. so post a caption for this picture and i will pick someones name at random for the first box and the author of my favorite caption will receive the second box. you have until midnight monday! make me giggle!

29 comments:

Barbara said...

Thats so funny!

Hmm a caption... this is something my husband would say...

ahem** yo check it...
My name is Miss Morgan
My first hobby's scrap'in
But i am thinking about rap'in!
Yea... =)

lame huh??? hahaha

Christa said...

too legit, too legit to quit...hhhhaaayyy hhhhhaaaayyyy

Lori B said...

You want it, you got it........Just bust a move!

*Paint & Ink Chick* said...

lol @ all the comments. It looks like your "stratching" How about
Yous be triping" or So wha'cha' wha'cha what cha want. And girl we gotta get Americas next top model lol

angela said...

here's a caption for ya, " so he was about this tall, and then we..."

hee.

i like your blog - thanks for the chance for a RAK!!

angie

bohmbim said...

jump in jive
come on and jump and jive!

Rachael said...

yo yo yo my homie g. what is happen'in dawg?

haha!

;D

StarrAltered said...

boo yaaa!!!

ScrapFairy said...

'So I swear my paper stack was THIIIISSSS high.'

It does totally look like you are trying to rap, though.
Great pic.

mary h. said...

You look exactly like my dd when she is imitating Oliver(as Mike Standly) off Hannah Montana when he says "Freaky, freaky Fresh." It's rather hilarious.lol.

Amber R.T. said...

This is why I'm hot
This is why I'm hot
This is why
This is why Uh
This is why I'm hot (Uh)
This is why I'm hot
This is why I'm hot Whoo
This is why
This is why
This is why I'm hot

Can you believe these are the actual lyrics to that song? It's just funny in itself! LOL

Siany said...

"You put your right hand in, you put your right hand out....Ohhh do the hokey pokey...." lol!!

Congrats on hitting 10000!
xx

Little Lulu (aka Laurie Dagg-Labine) said...

"so basically i jutted my hand at his throat in like this pecking motion...and he dropped and that was pretty much it...man...I don't know what he was thinking messing with my tunes...coming at me with a brad paisley Cd...I jsut flipped man...I went completely postal!"

jess said...

"wassup?!"

Congrats on your blog!!!
Xx jess

Anonymous said...

The first thing that came to mind was "So I said...."

Loved visiting your blog.

Justy

shelly b said...

ahhhhh yeahhhhh boyzzzzzzzzzzzzzzz.

Heidi Joe said...

I think you're recalling the lyrics to the Beastie Boys' Intergalactic...

"I am known to do the wop
Also known for the Flintstone Flop
Tammy D gets biz on the crops
Beastie Boys known to let the beat...
"MMM, D-r-r-rop!"
Now when I wrote graffiti my name was Slop
If I rap soup my beats is stock
Step from the table when I start to chop
I'm the lumberjack DJ AD Rock!
If you try to knock me you'll get mocked
I'll stir fry you in my wok
Your knees start shakin and your fingers pop
Like a pinch on the neck from Mr. Spock..."

michelle said...

Yeah, I got, like picked to be warren jeffs 5th wife...

michelle said...

Yeah, I got, like picked to be warren jeffs 5th wife...

Jessica said...

You are a rappin', scrappin' machine. Thanks for the RAK, and I love your blog!

michelle raMirez said...

wiki wiki

like a dj spinnin it ya know?
what a funny shot.

*fauve* said...

breakin it down :)

or maybe

I got it from my momma :D


happy bday to your bloggie girl :D

Aimee said...

OMG shellyb!!! that is EXACTLY what i thought about as soon as i saw the pic! great minds & all that i tell ya!

Linda said...
This comment has been removed by the author.
Linda said...

Ok how's this..
"All I want for Christmas is a handful of Hambly, a years supply of Aquafina and an IPhone! Hehe..well it made me laugh!
Congrats on the blog! Love your work!
L

Bobbi-Jo said...

" I have had it up to HERE, young lady! Now hand over the chipboard and adhesive and nobody gets hurt!"

Such a fun idea!

Bobbi-Jo G.

Nicole Carro said...

First thing that comes to mind..."Yo, yo check it." Which unfortuneately now that I think about it, is actually something I would say...I know I'm so ghetto. I seriously want a copy of that picture, love it.

Josh said...

I know I am too late...but this is funny!!! Great little post!


What your saying:

"Uh no he didn't!"

Rhi said...

"and i was all like, sylar is no way better than hiro, bitttccchheeeees"